Opšti uslovi poslovanja

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014, 6/2016 – dr.zakon i 44/2018 – dr. zakon ) privredno društvo Beauty Group d.o.o. Beograd, (u daljem tekstu: „Beauty Group“, „Prodavac“ ili „Mi“) svoje cenjene potrošače (u daljem tekstu: „Kupac“ ili „Vi“) koji robu kupuju putem internet sajta www.payot.rs obaveštava:

  • da se prodaja robe putem internet sajta www.payot.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva za trgovinu i usluge Beauty Group d.o.o., sedište društva Beograd-Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10d/vp82, mat.br. 20096900, PIB: 104128001, Tel.: +381(0) 11 311 34 58, Mob: +381(0) 63 213 544, www.payot.rs, adresa za izjavljivanje reklamacije reklamacije@payot.rs
  • da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.payot.rs
  • da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 – dr.zakon i 44/2018 – dr. zakon) kupovina preko naše prodajne internet stranici www.payot.rs  smatra prodajom na daljinu.
  • da roba koja se prodaje putem internet sajta www.payot.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
  • da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
  • da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal i izražena sa uračunatim PDV-om. Više informacija o cenama možete videti u odeljku CENA ROBE;
  • da je isporuka robe besplatna bez obzira na vrednost kupljene robe, da kupljenu robu isporučujemo preko kurirske službe DAILLY EXPRESS u roku od 3 (tri) radna dana, a u skladu sa pravilima i procedurama opisanim u odeljku USLOVI ISPORUKE;
  • da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.payot.rs;
  • da Kupac robu koju kupuje putem internet sajta www.payot.rs  može platiti pouzećem ili uplatom cene na tekući račun Prodavca, a na način kako je to opisano u odeljku NAČIN PLAĆANJA;
  • da Kupac prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
  • da u slučaju prijema robe Kupac isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano u odeljku ODUSTANAK OD UGOVORA;
  • da je sajt www.payot.rs dužan da isporučuje proizvode saobrazne ugovoru. U slučaju da isporučeni proizvodi nisu saobrazni ugovoru, ukoliko je cena pogrešno obračunata ili postoji neki drugi nedostatak, Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na način koji je definisan za robu kupljenu preko ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete videti u odeljku REKLAMACIJE;
  • reklamacioni list možete preuzeti ovde.
  • da eventualni spor između Kupca i Prodavca može biti rešen vansudskim putem, ukoliko strane sporazumno dogovore angažovanje jednog ili više medijatora ili arbitara, radi rešenja spora;
  • da su opšti uslovi koje je Kupac pročitao sastavni deo Ugovora, a sa kojima je saglasan što potvrđuje slanjem porudžbenice.

* Svi termini koji su navedeni velikim slovom su definisani u Uslovima korišćenja sajta i Politici privatnosti i imaju isto značenje koje im je tamo određeno.

Kako kupovati

Beauty Group putem internet sajta www.payot.rs omogućuje kupovinu celokupnog asortimana robe koja se nalazi u njenoj ponudi u trenutku isporuke robe.
Isporučilac poručene robe je prodajno mesto Beauty Group d.o.o. u Beogradu, Bulevar Mihajla Pupina 10g/vp55

Odabir proizvoda

Na vrhu svake stranice nalazi se meni sa kategorijama proizvoda. Dovođenjem miša na stavku menija PROIZVODI otvoriće Vam se meni sa podkategorijama. Roba je dalje predstavljena po grupama. Klikom na jednu od nijih dobićete željeni rezultat filtriranja – stranicu sa proizvodima koji pripadaju toj kategoriji. Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda koja Vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete videti klikom na fotografiju/naziv proizvoda.

Beauty Group nastoji da sve proizvode na sajtu prikaže i opiše što je tačnije moguće. Fotografija proizvoda može poslužiti kao osnovna informacija o izgledu proizvoda, ali napominjemo da su fotografije informativnog karaktera i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuju izgled proizvoda koji želite da poručite. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite možete ga staviti u korpu klikom na dugme „Dodaj u korpu“ i nastaviti sa daljim pregledavanjem proizvoda. U slučaju da u korpu želite da dodate još proizvoda to možete uraditi po istom principu kako je to prethodno opisano.

Dodavanje proizvoda u korpu

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na sličicu korpe koja se nalazi u hederu u glavnom meniju sajta. Proizvode možete dodavati u korpu sve dok se u njoj ne nalazi sve što želite. Proizvode koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na dugme „x“ bilo iz menija ili iz stranice za pregled korpe.

Pregled proizvoda u korpi

Klikom na link „Pregled korpe“ odlazi se na stranicu Korpa koja sadrži sve podatke o ceni, isporuci i odabranim proizvodima. Tabela koja se pojavljuje daje informacije o izabranim proizvodima, jediničnoj ceni, odabranoj količini i ukupnoj ceni izračunatoj za taj proizvod.

Ukoliko promenite količinu nekog od izabranih proizvoda za naručivanje, neophodno je da kliknete na dugme „Ažuriranje korpe“ kako bi prikaz korpe bio osvežen/ažuriran.

Ispod toga, nalazi se tabela sa detaljima Vašeg računa – kolika je ukupna vrednost robe i kako će roba biti isporučena (za više detalja pogledati: Uslovi isporuke). Ukoliko su svi detalji u redu, možete nastaviti sa kupovinom.

Poručivanje artikala iz korpe – Plaćanje

Na stranici „Plaćanje“ možete izvršiti ponovnu proveru artikala koje želite da naručite, uverite se u cene, isporuku, i definišete način plaćanja.

Ukoliko ste registrovani neophodno je da se ulogujete. Ukoliko niste registrovani, možete ili da se registrujete ili da obavite kupovinu bez registracije, popunjavanjem svih neophodnih podataka:

  • Ime i prezime
  • Mejl adresa i kontakt telefon
  • Mesto i poštanski broj
  • Ulicu i broj

Ukoliko se adresa isporuke razlikuje od adrese koju ste stavili kao osnovnu na Vašem nalogu, možete uneti jednokratnu adresu odabirom opcije „Isporuka na drugu adresu“ koja će zatražiti nove podatke o ulici, broju, mestu i poštanskom broju na koji se proizvodi šalju.

Dodatno, možete se opredeliti za jedan od sledećih način plaćanja:

  1. pouzećem – u gotovini, prilikom isporuke neposredno dostavljaču kurirske službe i
  2. uplatom cene proizvoda na tekući račun Prodavca preko naloga za uplatu ili naloga za prenos, pre dostavljanja robe Kupcu.

Završetak procesa poručivanja

Klikom na dugme „Naruči“, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno kreiranoj porudžbini. Na mejl adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara će Vam stići potvrda za poručene proizvode, a nakon obrade porudžbine dobićete sve naknadne informacije na mejl adresu i bićete obavešteni kada porudžbina bude poslata.

Po prijemu Vaše porudžbine pristupa se proveri da li su traženi proizvodi dostupni.

Nakon provere, putem mejla dobićete informaciju o statusu Vaše porudžbine, odnosno potvrdni mejl ukoliko su poručeni proizvodi na raspolaganju ili u suprotnom, obaveštenje da poručeni proizvodi trenutno nisu dostupni.

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi proizvodi prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Za informaciju o raspoloživosti proizvoda kao i za druga dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mejla info@payot.rs, slanjem sms poruke ili pozivom na broj telefona +381(0) 63 213 544.

Cena robe

Sve cene istaknute na internet stranici www.payot.rs su izražene u lokalnoj valuti – dinar (RSD) i uključuju PDV.

Dostupnost proizvoda, cene, promocije i akcijske ponude su važeće isključivo u trenutku potvrde porudžbine i podležne su promenama bez prethodne najave.

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i posebno samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka.

Uslovi isporuke

Beauty Group isporučuje kupljene proizvode posredstvom kurirske službe DAILY EXPRESS sa kojom ima ugovorni odnos.

Cena isporuke

Isporuka je besplatna bez obzira na vrednost kupljene robe.

Dostava

Dostava se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Rok isporuke

Slanje pošiljaka se vrši svakog radnog dana od 09 do 16h.
Za Kupce koji se opredele da plaćanje izvrše prilikom isporuke pouzećem, planirano vreme dostave je najviše 3 radna dana (subota i nedelja se ne računaju) od momenta potvrde vaše porudžbenice do momenta isporuke.
Za Kupce koji se opredele da plaćanje izvrše uplatom cene proizvoda na tekući račun Prodavca preko naloga za uplatu ili naloga za prenos pre dostavljanja robe Kupcu, planirano vreme dostave je najviše 3 radna dana (subota i nedelja se ne računaju) od momenta prijema uplate do momenta isporuke.

Preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom DAILY EXPRESS koja vrši isporuku pošiljaka na teritoriji Republike Srbije svakog radnog u periodu od 08-16h i subotom od 09-13h. O terminu isporuke ćete biti obavešteni telefonom, SMS porukom ili putem mejla kako biste obezbedili da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate pošiljku da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena do mere da posumnjate da je i proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na telefon +381(0) 63 213 544 ili na mejl adresu reklamacije@payot.rs. Ukoliko je pošiljka bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurirska služba dostavu vrši 2 puta.
Ukoliko pri prvom pokušaju ne bude nikog na adresi dostave, Kurirska služba će vas kontaktirati na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja proizvoda i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko do isporuke pošiljke ne dođe i nakon drugog pokušaja, Kurirska služba će nas kontaktirati za dalja uputstva i vraćanje pošiljke, po čijem prijemu ćete biti kontaktirarani sa naše strane kako bi ustanovili razlog neuručenja i eventualno dogovorili novu isporuku.

Način plaćanja

Odabir načina plaćanja

Plaćanje se vrši na jedan od sledećih načina, a po izboru kupca i to:

  1. pouzećem – u gotovini, prilikom isporuke neposredno dostavljaču kurirske službe i;
  2. uplatom cene proizvoda na tekući račun Prodavca preko naloga za uplatu ili naloga za prenos,
    pre dostavljanja robe Kupcu.

Kada se plaćanje robe vrši pouzećem, Kupac je u obavezi da poručenu robu plati Prodavcu istovremeno sa isporukom naručene robe, odnosno u trenutku preuzimanja robe od strane Kupca, odnosno u trenutku dostave od strane prevoznika prilikom plaćanja pouzećem.

Kada se roba plaća uplatom cene na tekući račun Prodavca, Kupac je u obavezi da ukupnu cenu poručene robe uplati na tekući račun Prodavca koji je objavljen na sajtu Beauty Group d.o.o. uz navođenje odgovarajućeg poziva na broj u roku od 2 (dva) radna dana od dana potvrđene porudžbenice od strane Kupca. U suprotnom Prodavac neće imati bilo kakvih obaveza prema Kupcu.

Odustanak od ugovora

Pravo na odustajanje

Kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, pri čemu se oslobađa svih troškova osim direktnih troškova vraćanja robe (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora Izjavom o odustajanju od ugovora koju dobija uz robu kupljenu putem telefona ili interneta, ukoliko je blagovremeno pošalje preduzeću Beauty Group, odnosno u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik.

U slučaju da odustane od ugovora Kupac ima pravo da vrati kupljeni proizvod a Beauty Group će vratiti novac ili vraćeni proizvod zameniti za drugi, a po izboru Kupca.

Kupac je saglasan da se povrat proizvoda može izvršiti pod sledećim uslovima:

  1. Da je roba/proizvod koji Kupac vraća u izvornom stanju, neotpakovana, nekorišćena, neoštećena i u originalnoj ambalaži
  2. Da nije proteklo više od 14 dana od dana prijema robe/proizvoda od strane Kupca do dana kada je Kupac poslao obrazac za odustanak. Protekom roka od 14 dana prestaje pravo Kupca na odustanak od ugovora.
  3. Da je Kupac uz robu/proizvod koji vraća priložio popunjen obrazac Izjavu o odustajanju od ugovora (ukoliko je nije prethodno dostavio elektronskim ili pisanim putem) i gotovinski račun ili neki drugi dokaz o uplati.
  4. Da je Beauty Group potvrdio prijem pošiljke (robe i dokumenata)
  5. Da sve direktne troškove vraćanja robe snosi Kupac.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je vraćena roba ispravna i neoštećena.

Ukoliko se utvrdi da je do neispravnosti ili oštećenja došlo usled rukovanja robom od strane Kupca na način koji nije adekvatan ili u toku transporta prilikom vraćanja robe/proizvoda , Beauty Group nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene ili da izvrši zamenu za drugi proizvod i takav proizvod će Kupcu biti vraćen o njegovom trošku.
*NAPOMENA: Beauty Group nije odgovoran za oštećenja nastala u transportu prilikom vraćanja robe. Molimo vas da proizvod koji vraćate adekvatno upakujete i na taj način smanjite rizik od oštećenja u transportu kako bi mogli da ostvarite svoje pravo na povrat novca ili zamenu za drugi proizvod.

Ukoliko Kupac odustane od ugovora koristeći elektronski obrazac za odustanak, Beauty Group je dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama člana 28. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na Kupcu.

Dokument UGOVOR NA DALJINU možete preuzeti ovde
Obrazac IZJAVA O ODUSTAJANJU OD UGOVORA možete preuzeti ovde

Povraćaj sredstava

U slučaju kada se Kupac opredeli za povraćaj novca, Beauty Group će bez odlaganja izvršiti povraćaj uplata koje je primio od Kupca, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada primi od Kupca popunjen obrazac za odustanak, a nakon prijema proizvoda.

U slučaju kada Kupac ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, a saglasno uslovima propisanim Zakonom, ovlašćeno lice Prodavca Kupcu može dati predlog za:

  1. zamenu proizvoda za isti proizvod
  2. zamenu proizvoda za drugi proizvod

Sve direktne troškove vraćanja robe snosi Kupac.

Procedura za povraćaj sredstava

Da bismo uspešno kreirali potrebnu dokumentaciju za povraćaj sredstava i vratili vam novac, neophodno je da nam pisanim putem na adresu Beauty Group d.o.o., Bulevar Mihajla Pupina 10d/vp82, 11070 Novi Beograd uz naznaku Odustanak od ugovora ili slanjem mejla na e-mail adresu: reklamacije@payot.rs dostavite podatake o broju Vaše račun otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i nazivu banke u kojoj imate navedeni račun.

Po dobijanju navedenih podataka, Beauty Group će kreirati potrebnu dokumentaciju koja će vam uz dodatna pojašnjenja vezano za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun, nezavisno od metoda koji je Kupac koristio prilikom plaćanja robe, a u skladu sa procedurom navedenom u stavovima 1 i 2 ovog odeljka.

Svako slanje paketa/proizvoda koje nije prethodno dogovoreno sa Beauty Group će biti vraćeno Kupcu (pošiljaocu) o njegovom trošku.

Reklamacija

Mesto i način izjavljivanja reklamacije i uslovi za reklamaciju

Reklamaciju na robu kupljenu preko internet sajta www.payot.rs radi ostvarivanja prava Kupca na saobraznost prodatih i isporučenih proizvoda (čl. 52, 54. i 81. ZZOP) ugovoru , zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka kao i drugih pitanja od značaja za zaštitu potrošača Kupac može da izjavi pisanim putem na adresu Beauty Group d.o.o., Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10d/vp82 ili elektronskim putem na e-mail reklamacije@payot.rs isključivo uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini.

Ukoliko Kupac izjavljuje reklamaciju pisanim putem na adresu Beauty Group d.o.o., Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10d/vp82 , u obavezi je da uz reklamaciju dostavi i robu koja je predmet reklamacije.

Ukoliko Kupac izjavljuje reklamaciju elektronskim putem na e-mail reklamacije@payot.rs, u obavezi je da najkasnije narednog dana od dana izjavljene reklamacije dostavi robu odnosno reklamirani proizvod kako bi Prodavac mogao da pristupi razmatranju reklamacije i u zakonskom roku pisanim ili elektronskim putem obavesti Kupca o daljim postupanjima.

Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:

  1. ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao Kupcu
    kao uzorak ili model;
  2. ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  3. ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  4. ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Kupac nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom, fizičkim oštećenjem pri upotrebi ili nepravilnim čuvanjem proizvoda ili ako nema račun ili drugi dokaz o kupovini.

Evidencija o primljenim reklamacijama

Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva je dve godine od dana podnošenja reklamacija Kupca.

Prodavac Kupcu izdaje pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrđuje prijem reklamacije, odnosno saopštava broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Pisana potvrda iz prethodnog stava se popunjava u tri primerka, i to dva primerka za Prodavca i jedan primerak za Kupca.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku ili u obliku ukoričene knjige i sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije, saglasnost potrošača za produžavanje roka i napomene.

Odgovor na reklamaciju

Po prijemu reklamacije, putem SMS poruke ili elektronskim putem na e-mail Kupca sa kog je reklamacija izjavljena, saopštićemo vam broj pod kojim je reklamacija zavedena.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, Beauty Group će doneti odluku da li se reklamacija prihvata ili odbija, izjasniti o zahtevu Kupca, dati konkretan predlog načina i roka za rešavanje reklamacije, i pisanim ili elektronskim putem obavestiti Kupca o daljim postupanjima.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana prijema iste.
Beauty Group će postupiti u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca.
U slučaju da Beauty Group iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da je reši u datom roku, obavestiće Kupca o produžavanju roka za rešavanje reklamacije istovremeno tražeći njegovu saglasnost i navodeći rok u kome će je rešiti. Po dobijanju tražene saglasnosti, istu je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Neprihvatanje/Prihvatanje reklamacije

Kada ovlašćeno lice Prodavca, utvrdi da je protekao rok za reklamaciju ili da reklamacija nije opravdana, o tome obaveštava Kupca dostavljanjem pisanog odgovora na reklamaciju u kome se jasno navode razlozi neprihvatanja reklamacije i usmenim obaveštavanjem o odgovoru.

Kupcu se dostavlja i roba koja je bila predmet reklamacije.

Ovlašćeno lice Prodavca, ovlašćeno je da ne prihvati reklamaciju Kupca kada utvrdi da je nedostatak na robi nastao krivicom Kupca, uključujući nastanak nedostatka usled nepridržavanja zahteva iz deklaracije, odnosno uputstva za upotrebu i čuvanje.

Nemogućnost Kupca da dostavi Prodavcu ambalažu robe ne može biti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Ako Kupac nakon kontakta telefonom ili elektronskom poštom ili ličnog kontakta u roku od 5 (pet) radnih dana odbije da primi robu za koju reklamacija nije prihvaćena, ovlašćeno lice Prodavca, odnosno Beauty Group će preporučenom poštom dostaviti robu na kućnu adresu Kupca. Ukoliko i u ovom slučaju Kupac odbije da primi robu na kućnu adresu, smatraće se da je roba predata Kupcu, a Kupac će moći da istu preuzme na adresi sedišta Prodavca u roku vremenskog trajanja proizvoda, odnosno u roku od najkasnije šest meseci od dana odbijanja primanja pošiljke od strane Kupca.

U slučaju prihvatanja reklamacije, a saglasno uslovima propisanim Zakonom, ovlašćeno lice Prodavca Kupcu može dati predlog za:

  1. zamenu proizvoda za isti proizvod
  2. zamenu proizvoda za drugi proizvod
  3. raskid ugovora i povraćaj novčanog iznosa plaćenog za tu robu.

Troškove koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije snosi Prodavac.

Odgovornost za nesaobraznost

Prodavac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:

  1. je postojala u času prelaska rizika na Kupca, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost Prodavac znao;
  2. se pojavila posle prelaska rizika na Kupca, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na Kupca;
  3. je Kupac mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
  4. je nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora Kupcu bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac koji je obavestio Beauty Group o nesaobraznosti robe ima pravo da zahteva od Beauty Group da otkloni nesaobraznost bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Kupac nabavio, zamena se mora izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za Kupca i uz njegovu saglasnost.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, pretpostavlja se da je nesobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznost.

Kupac ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove preuzimanja i isporuke, snosi Prodavac.

Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Ukoliko postoji nesaobraznost robe, Kupac je posle prihvaćene reklamacije može vratiti putem kurirske službe DAILY EXPRESS sa kojom Beauty Group ima zaključen ugovor.

S poštovanjem,
Vaš Beauty Group