Uslovi isporuke

Kupljene proizvode isporučujemo posredstvom kurirske službe DAILY EXPRESS.

Cena isporuke

Isporuke je besplatna bez obzira na vrednost kupljene robe.

U slučaju zamene proizvoda, celokupni troškove transporta kurirske službe padaju na teret potrošača. Zamenu možete izvršiti kontaktirajući nas na telefon 063213544 ili slanjem zahteva za zamenu sa naznakom artikla koji menjate i artikla koji želite da Vam dostavimo.

Rok isporuke

Slanje pošiljaka se vrši svakog radnog dana od 09 do 16h.

Za kupce koji se opredele da plaćanje izvrše prilikom isporuke pouzećem, planirano vreme dostave je najviše 3 (tri) radna dana od momenta potvrde vaše porudžbenice do momenta isporuke.

Za kupce koji se opredele da plaćanje izvrše uplatom cene proizvoda na tekući račun prodavca preko naloga za uplatu ili naloga za prenos  pre dostavljanja robe kupcu, planirano vreme dostave je najviše 3 (tri) radna dana od momenta prijema uplate do momenta isporuke.

Preuzimanje pošiljke

Naručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom DAILY EXPRESS koja vrši isporuku pošiljaka na teritoriji Republike Srbije svakog radnog u periodu 08-16h i subotom 09-13h.

O terminu isporuke ćete biti obavešteni telefonom, SMS porukom ili putem mejla kako biste obezbedili da u tom periodu  na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate pošiljku da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.
Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena do mere da posumnjate da je  i proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na telefon 063 213544 ili na mejl adresu beautygroup@sbb.rs. Ukoliko je pošiljka bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurirska služba dostavu vrši 2 puta.

Ukoliko  pri prvom pokušaju ne bude nikog na adresi dostave, Kurirska služba će vas kontaktirati  na telefon koji ste ostavili prilikom poručivanja proizvoda  i dogovoriti novi termin isporuke.

Ukoliko do isporuke pošiljke ne dođe i nakon drugog pokušaja, Kurirska služba će nas kontaktirati za dalja uputstva i vraćanje pošiljke, po čijem prijemu ćete biti kontaktirarani sa naše strane kako bi ustanovili razlog neuručenja i eventualno dogovorili novu isporuku.